Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  املاك دلتا، خريد آپارتمان در فرشته، خيابان فرشته املاك دلتا، خريد آپارتمان در فرشته، خيابان فرشته

املاک دلتا

خريد آپارتمان در محموديه؛ محله‌اي اعيان نشين

محموديه در منطقه 1 شهرداري استان تهران قرار گرفته است و به عنوان يك محله مرفه نشين معروف است اما در آن چندان خبري از خانه‌هاي پرزرق و برق مانند نياوران و زعفرانيه نيست.



برخلاف خانه‌هاي مجلل و لوكس كه در محله‌هاي اعيان نشين توسط «مجله ملكي دلتا» معرفي شده است؛ با خريد آپارتمان در محموديه مي‌توانيد خانه‌هايي با بافت سنتي هم مشاهده كنيد.

اگر قصد خريد آپارتمان در محموديه را داريد چندان به فكر خانه‌هايي با نماي اغراق آميز نباشيد. خانه‌هاي محموديه برخلاف محله‌هاي مرفه نشين الهيه و نياوران، به صورت زمين‌هاي پهناور و وسيع با باغ‌هاي زيبا است.

اما در طي چند سال اخير الگوي آپارتمان در محموديه تغيير كرده است و در ميان ويلاهاي سرسبز آرام آرام برج‌هاي مسكوني قد علم نموده است.

اگر به دنبال خريد آپارتمان در محموديه با هر الگو از خانه و آپارتمان هستيد، بهتر است جستجو را با «سايت ملكي دلتا» آغاز كنيد.

 

امكانات محله محموديه
بدون شك در خريد آپارتمان در تهران بايستي به شرايط زندگي منطقه و امكاناتي كه مورد نياز است، انتخاب خود را محدود كنيد.

از جمله امكاناتي كه با خريد آپارتمان در محموديه براي شما به راحتي فراهم است، مركز خريد ميلان، برليان، پالاديوم مال، باشگاه بهشت، سفارتخانه‌‌ها، پارك محموديه و … است.

قيمت آپارتمان در محموديه
به ندرت آپارتمان با متراژ كمتر از 100 متر در محموديه مي‌توانيد پيدا كنيد. قيمت هر متر مربع از 64 ميليون تومان تا 91 ميليون تومان براي خريد آپارتمان در محموديه در نظر بگيريد.

چنانچه قصد خريد آپارتمان با متراژ 151 متر و 5 سال ساخت با امكانات (پاركينگ – انباري – آسانسور) با 91 ميليون و 391 هزار تومان هر متر مربع داريد بايستي نقدينگي شما در حدود 13 ميليارد و 800 ميليون تومان باشد.

در اين محله مي‌توانيد خانه‌هايي با قيمت پايين تر خريداري نماييد. مثلا در سايت ملكي دلتا يك آپارتمان با متراژ 112 متر 15 سال ساخت با امكانات (پاركينگ – انباري – آسانسور) و 70 ميليون تومان در هر متر مربع بايد نقدينگي 7 ميليارد و 850 ميليون تومان داشته باشيد.

پيشنهاد مطالعه : اگر قصد خريد آپارتمان در فرشته را داريد حتما مطلب «بررسي قيمت خريد آپارتمان در فرشته» را مطالعه نماييد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/5/21 ساعت: ۱۰ توسط:amlakedelta :

بررسي قيمت خريد آپارتمان در فرشته

اگر قصد خريد آپارتمان در فرشته تهران را داريد، در اين مطلب ابتدا معرفي اجمالي از خيابان فرشته و سپس قيمت خريد خانه در اين خيابان بررسي شده است.

به گزارش «مجله ملكي دلتا»، براي خريد آپارتمان در فرشته، ابتدا معرفي اجمالي از محله و امكانات آن خواهيم داشت و در ادامه قيمت‌هاي اين محله را بررسي مي‌كنيم.

خيابان فرشته يكي از خيابان‌هاي مشهور شمال شهر تهران است كه در منطقه يك و در محله الهيه قرار دارد. اين خيابان داراي لوكس‌ترين آپارتمان‌ها و پنت‌هاوس‌هاي ايران مي‌باشد و لقب قلب پنت هاوس‌هاي تهران را دارد.

دسترسي خيابان فرشته
وجود بزرگراه‌ها و خيابان‌هاي مهم مثل زعفرانيه و الهيه در اطراف خيابان فرشته دسترسي اين خيابان را به ساير نقاط شهر آسان كرده است. اگرچه خيابان فرشته به لحاظ جغرافيايي از مركز و جنوب تهران فاصله زيادي دارد اما وجود تاكسي‌ها و ايستگاه‌هاي بي آرتي و همچنين مترو در نزديكي محدوده‌ي فرشته، كار رفت و آمد با وسايل نقليه‌ عمومي رو تا حدودي تسهيل كرده است. اگر قصد رفت‌و‌آمد با خودرو شخصي خود را داريد بايد بدانيد كه اين خيابان به سبب وجود مراكز تجاري و تفريحي، در برخي از اوقات بار ترافيكي بيشتري دارد.

مراكز تفريحي مهم خيابان فرشته
وجود مراكز مجلل و شيك مانند سام سنتر، كويين سنتر، كافه‌ها و رستوران‌هاي لوكس و فودكورت‌هاي مشهور و متنوع در اين خيابان باعث شده تا فرشته را به عنوان يكي از مراكز اصلي تفريحات لوكس در تهران بشناسيم. موقعيت جغرافيايي خيابان فرشته تهران به شكلي است كه از نظر فضاي سبز و آب و هوا هميشه دل‌انگيز محسوب ميشود و طرفداران بسياري دارد.

برخي از موزه‌هايي كه در منطقه‌ الهيه و محدوده فرشته واقع شدند، از جمله، موزه موسيقي ايران، دكتر حسابي و… جذابيت زيادي براي مردم دارند.

 

بررسي قيمت خريد آپارتمان در فرشته تهران
اگر قصد خريد آپارتمان در فرشته را داريد بايد بدانيد كه چنانچه به دنبال خانه نوساز هستيد، شما حداقل براي هر يك متر مربع بايد بين 100 تا 200 ميليون بودجه كنار بگذاريد.

براي مثال در حال حاضر يك واحد مسكوني نوساز 200 متري كليد نخورده، با امكانات (پاركينگ – آسانسور – انباري) متري 140 ميليون تومان قيمت‌گذاري شده است. پس اگر شما به دنبال چنين خانه‌اي هستيد بايد نزديك به 28 ميليارد تومان نقدينگي داشته باشيد.

اما شما با نقدينگي كمتر از اين هم مي‌توانيد اقدام به خريد آپارتمان در فرشته كنيد. هم‌ اكنون يك واحد 150 متري در طبقه دوم، متري 71 ميليون تومان در سايت ملكي دلتا آگهي شده است.

در اين محله، امكان خريد خانه بين 50 تا 90 ميليون تومان براي هر متر مربع وجود دارد، اما شما با اين ميزان نقدينگي بايد به سراغ خانه‌هاي با سن بناي بالا و با امكانات كمتر برويد.

مطالعه بيشتر: مطلب «بررسي قيمت خريد آپارتمان در گاندي» را در سايت ملكي دلتا بخوانيد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/5/10 ساعت: ۱۰ توسط:amlakedelta :